Konsumenci coraz chętniej robią zakupy online. Wynika to między innymi z naszej wygody, ale i większej dostępności produktów w internecie, niż tych na sklepowych półkach. Często także zapłacimy za nie mniej. W związku z dużą ilością zamówień online, na szeroką skalę rozwinął się przemysł zajmujący się usługami dostawczymi. Najpopularniejsi przewoźnicy, tacy jak UPS, DHL czy Amazon codziennie obsługują miliardy zleceń. Do tej pory, zamówienia były nam dostarczane przy pomocy kurierów. Czołowi przedstawicie przewoźników pracują jednak nad doskonalszym sposobem obsługi swoich klientów. Stawiają na drony. Jak będą wyglądać powietrzne dostawy?
W przemyśle rozrywkowym, takim jak gry wideo, popularność rzeczywistości VR od 2013 roku wciąż rośnie. Pojawiają się coraz to nowsze wersje gogli, pośród których prym wiodą takie marki jak Oculus, Nintendo oraz Sony. Obecnie, dzięki wirtualnej rzeczywistości, będziemy mogli zagrać w platformówkę, strzelankę, wyścigi, czy niezwykle oddziałujący na zmysły horror. A co jeżeli oprócz dostarczania rozrywki, gogle VR służyłyby nam na co dzień, np. w pracy? Okazuje się, że nie jest to jedynie futurystyczna wizja przyszłości!
Facebook bez like’ów? To wizja wręcz niewyobrażalna, a jednak. Facebook podążając za przykładem Instagrama rozpoczął testy funkcji „ukrywania like’ów” pod publikowanymi postami. Dlaczego zdecydował się na ten krok? Jak wpłynie to na użytkowników popularnego serwisu?